Thursday 12 April 2012

surat chentaa kepada majikan

*************************
*****************
*****************
*****************
_________________________________________________________________
*************************
*****************
*****************
*****************
13 April 2012

Tuan/Puan,

PERLETAKAN JAWATAN

    Merujuk kepada perkara di atas, saya ************************* bertugas sebagai *****************    di *****************  ingin memaklumkan kepada pihak tuan tentang permohonan saya untuk meletak jawatan pada 13 Mei 2012 dengan notis sebulan.


         Untuk makluman pihak tuan, tujuan perletakan jawatan ini adalah disebabkan saya telah mendapat tawaran pekerjaan yang baru. sehubungan dengan itu, saya berharap pihak tuan dapat memberi kerjasama.

      Oleh yang demikian, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak tuan kerana telah banyak memberikan tunjuk ajar dan kepercayaan kepada saya dalam melaksanakan tugas.

Sekian terima kasih,

Yang Benar,

__________________________
(*************************)
*****************
*****************



tuw deaa~ bwu 3 hari kejaa sudaa siap mengarang surat perletakan jawatan! semp0ii dakk? ehee ~ gileww bhaii.. mana tahannn! keja *********** da macam cleaner + store keeper, siap da macam technician sgala bgai! aku mintak tukaq bahagian ******, b0ss cakap, ta buleyyyyy~ then aku dengan penuh b0ngkaknya terus berkata. "oke lah, nanti I bagi U n0tis. =) " s0.. siapp da n0tis aku! wink-2!

No comments:

Post a Comment