Tuesday 17 April 2012

sleeping beauty

haishhh~ penatt ja aku karang surat chentaa kepada majikan tetengah malam buta. alih-alih es0knya p kejaa buleh plakk dea bagi aku tkaq p0sition. ehee~ tak0wddd larhh tuee! bluerkkkkk! XD
tapii aku haade masalah y lebih bsaq plakk kali neyh.. ad0yaii.. susah glewr bila tlah d takdirkan utk menjadi sleeping beauty neyh! 
masa sk0laa dluw, aku d0k td0q dalam class.. lepas spm, p kejaa (kedai teddy bear), aku d0k td0q dlam kedai tuw plakk..siapp bley terlena sambil berdirikk lagii!! haaa....(hang penahhh????) da upgrade ckett masuk c0llege, td0q plakk dalam kuliahh..sampai kna s0und bagaii.. cehh.. wat malu muke aku jek lecturer aku tuw.. da twu aku tgah "bum-bum", diam-diam dahh arr.. b0lee plakk bgtaw satu class~malu denn! paling ta buleh blah, b0lee jerk aku td0q dalam dewan peperiksaan masa tgah jawab exam! perghhh! memang carik nahasss la luw! siap b0le2 termimpi2 bgai..tapi aku ta prasan mimpi apaa, just bila tersedaq jaa, ada satu kotak kecik yang aku patut tulis amaun (paper pengiraan), aku p tulis perkataan "AISHITERU".  beng0nkk kew tak namenya tuw? huhu~
skunk, masa mula2 keja  aku merungutt keja berat la apa laa sampai mintak tukaq p0sition. bila da tkaq p0sition, d0k menghadap PC 11 jam t0lak sejam setengah break. perghhh! memang sangat2 menguji keimanan mata! da tersengguk2 aku. tataw laa depaa perasan kaa x..p t0ilet neyh kerapp sangat-sangat.. mengantukk gilaa k0wd.. tambah2 kalaw lepas lunch. tea time p0wn b0ley tahan.. tapi 0key lagi c0z da na balikkkk! wink2.. aku shuka time balikk.. hangpaa shukaa dakk? weeee~



No comments:

Post a Comment